Декларація доступності – Onninen Sp. z o.o.

Onninen Sp. z o.o. докладає зусиль, щоб забезпечити доступність свого веб-сайту відповідно до вимог закону про забезпечення виконання вимог доступності деяких продуктів і послуг підприємствами.

Статус відповідності

Веб-сайт onninen.pl частково відповідає рекомендаціям WCAG 2.1 на рівні AA, з огляду на невідповідності, зазначені нижче.

Недоступний контент

  • Відсутність застосування позначок ARIA для статусів замовлень.
  • Кроки процесу оплати не описані у спосіб, що підтримує асистивні технології.
  • Відсутність процедур підтримки доступності.

Заплановані заходи з виправлення

Область Запланований термін впровадження
Позначки ARIA для статусів замовлень до 31.12.2025
Кроки оплати та їх опис ARIA до 31.03.2026
Процедури підтримки та аудит доступності до 31.03.2026
Зовнішній аудит WCAG/EAA заплановано: 31.03.2026

Дата публікації та версії декларації

Дата публікації декларації: 27.06.2025
Версія: V2
Останнє оновлення: 29.09.2025

Контакт щодо доступності

Якщо ви зіткнулися з проблемою доступності веб-сайту або хочете поділитися своєю думкою щодо доступності, будь ласка, зв'яжіться з нами:

Адреса електронної пошти: dostepnosc@onninen.com
COK Телефон: 801 415 515
Альтернативно: замовлення або запит можна подати по телефону або електронною поштою.

На звернення ми відповімо протягом 30 робочих днів. У разі необхідності більш тривалого терміну ми повідомимо заявника.

Скарги та апеляції

Якщо ви є споживачем, а наші дії щодо цифрової доступності не будуть задовольняти вас, ви маєте право подати нам скаргу. Ми відповімо протягом 30 днів з моменту її отримання. У особливо складних випадках ми повідомимо вас про причину затримки та вкажемо новий термін відповіді.

Скаргу ви можете подати:

  • електронною поштою на адресу: dostepnosc@onninen.com
  • поштою на адресу: Onninen Sp. z o.o., Teolin 18B, 92-701 Łódź
  • телефоном за номером: 801 415 515
  • особисто під час візиту в офіс Onninen Sp. z o.o., Teolin 18B, 92-701 Łódź

Скарга повинна містити:

  • ім'я та прізвище особи, що подає скаргу,
  • адресу для кореспонденції,
  • адресу електронної пошти або номер телефону та бажаний спосіб контакту,
  • вказівку на продукт або послугу, щодо яких подається скарга,
  • вказівку на вимогу доступності, яку не виконує продукт або послуга, разом з вимогою її забезпечення.

У разі негативного розгляду скарги ви маєте право надіслати повідомлення до Голови Правління PFRON.

Документація

Попередній аудит було проведено внутрішньо на основі рекомендацій WCAG 2.1.
Повна технічна документація відповідності буде підготовлена до кінця періоду впровадження.