Декларація про доступність – Onninen Sp. z o. o.

Компанія «Onninen Sp. z o. o.» докладає всіх зусиль для забезпечення доступності свого веб-сайту відповідно до положень Закону про забезпечення дотримання суб’єктами господарювання вимог щодо доступності певних продуктів та послуг.

Статус відповідності

Вебсайт onninen.pl частково відповідає WCAG 2.1 рівня AA через невідповідності, перелічені нижче.

Контент недоступний

  • Відповідний колірний контраст (наприклад, чорний текст на білому фоні).
  • На сайті немає повної підтримки клавіатури.
  • Прапорці, меню та повідомлення про помилки недоступні для допоміжних технологій.
  • Позначення ARIA не використовуються для статусів замовлень.
  • Кнопка «Купити зараз», «Сплатити» – недоступна з клавіатури.
  • Кроки процесу оплати не описані таким чином, щоб підтримувати допоміжні технології.
  • Відсутність задокументованої технічної документації щодо відповідності EAA.
  • Відсутність процедур для підтримки доступності.
  • Відсутність повної декларації відповідності EAA у фінальній версії (цей документ починається).

Заплановані коригувальні дії

Площа Запланована дата впровадження
Операції зі сторінками за допомогою клавіатури до 31.03.2026
Відповідний колірний контраст до 30.09.2025
Прапорці, помилки, меню до 31.03.2026
Мітки ARIA для статусів замовлень до 31.12.2025
Кнопка «Купити зараз», «Сплатити» до 31.12.2025
Кроки оплати та їх опис ARIA до 31.03.2026
Технічна документація відповідності до 28.06.2025
Процедури технічного обслуговування та аудит доступності до 31.03.2026
Зовнішній аудит WCAG/EAA заплановано: 31.03.2026

Дата публікації та версія декларації

Дата публікації декларації: 27/06/2025
Версія: V1
Останнє оновлення: 27.06.2025

Звертайтеся щодо наявності

Якщо у вас виникли проблеми з доступністю веб-сайту або ви хочете поділитися своїми відгуками щодо доступності, будь ласка, зв’яжіться з нами:

Адреса електронної пошти: dostepnosc@onninen.com
Телефон COK: 801 415 515
Або ж ви можете зробити замовлення або зробити запит телефоном або електронною поштою.

Ми відповімо на ваше повідомлення протягом 30 робочих днів. Якщо потрібен довший період, ми повідомимо про це особу, яка подала повідомлення.

Скарги та апеляції

Якщо ви споживач, і наші дії щодо цифрової доступності вас незадовільно влаштовують, ви маєте право подати нам скаргу. Ми відповімо протягом 30 днів з моменту її отримання. В особливо складних випадках ми повідомимо вас про причину затримки та вкажемо новий термін для відповіді.

Ви можете подати скаргу:

  • електронною поштою на адресу: dostepnosc@onninen.com
  • поштою на адресу: Onninen Sp. z o. o., Teolin 18B, 92-701 Лодзь
  • телефоном: 801 415 515
  • особисто під час візиту до штаб-квартири Onninen Sp. z o. o., Teolin 18B, 92-701 Лодзь

Скарга повинна містити:

  • ім'я та прізвище особи, яка подає скаргу,
  • адреса для листування,
  • адреса електронної пошти або номер телефону та бажаний спосіб зв'язку,
  • зазначення продукту або послуги, яких стосується скарга,
  • зазначення вимоги доступності, якій продукт або послуга не відповідає, разом із проханням забезпечити її.

Якщо вашу скаргу відхилено, ви маєте право надіслати повідомлення Президенту Правління PFRON.

Документація

Попередній аудит було проведено внутрішньо на основі рекомендацій WCAG 2.1.
Повна документація на технічну відповідність буде підготовлена до кінця періоду впровадження.