ПРАВИЛА ТОРГІВЛІ ПОВОРОТНОЇ ТАРИ В ОННІНЕНІ
- Продукція Onninen поставляється в упаковці наступних видів:
- не підлягає поверненню (одноразове використання),
- повернення (включаючи барабани, піддони, стелажі, кошики)
- Доставка та повернення упаковки при доставці товару фіксуються в документі WZ. У цьому документі клієнт підтверджує кількість і тип упаковки, яка була доставлена разом з товаром і не була повернена при доставці. У ситуації, коли повернення тари відбувається поза поточною поставкою, підставою для інкасації є документ «наказ про повернення». Упаковка, зазначена разом із товаром у накладній (бочки та підставки для фотоелектричних панелей), може бути повернена лише з замовленням на повернення, навіть у разі повернення з поточної поставки.
- Підготовка упаковки до повернення (наприклад, звільнення від товару) є відповідальністю Клієнта.
- Вартість зворотної тари не входить у вартість товару. Поворотна тара виставляється окремою позицією в накладній ПДВ, виставленій Продавцем.
- Якщо Клієнт не повертає товар відразу після доставки, замовлення на доставлену упаковку буде оформлено протягом 5 днів з дати доставки товару.
- Продавець дозволяє Клієнту повернути зворотну тару на умовах, викладених нижче:
- Максимальний термін повернення придбаної тари Продавцю становить 120 днів з дати її доставки Покупцеві (для бочок – до 180 днів, з умовою, що через 120 днів на 85% їх вартості)
- Покупець повертає тару за свій рахунок.
- Покупець може повернути тару тільки на підставі документа замовлення на повернення.
- Упаковка не пошкоджена.
- Повернення упаковки до відділення Onninen може відбуватися різними шляхами:
- Клієнт повертає упаковку безпосередньо на місці в пункті Onninen працівнику складу - для того, щоб повернення було прийнято відразу, клієнт повинен за два дні надіслати необхідні дані для повернення - перелік упаковки і які документи це стосується (замовлення, накладна або рахунок). В іншому випадку час очікування отримання посилок може значно збільшитися.
Завантажте форму (PL) - Клієнт подає заявку продавцю на отримання тари місцевим транспортом електронною поштою або телефоном.
- Клієнт подає заявку безпосередньо менеджеру терміналу/складу Оннінен, щоб забрати тару місцевим транспортом.
- Клієнт повертає упаковку безпосередньо на місці в пункті Onninen працівнику складу - для того, щоб повернення було прийнято відразу, клієнт повинен за два дні надіслати необхідні дані для повернення - перелік упаковки і які документи це стосується (замовлення, накладна або рахунок). В іншому випадку час очікування отримання посилок може значно збільшитися.
Список зворотної упаковки:
- Барабан
- європіддон
- Дерев'яний піддон 1200х800
- Палітра Onninen 1.6
- Палітра Onninen 2
- Стенд для фотоелектричних панелей
- Малорозмірний піддон
- Накладка на барабани/балки
- Роза піна
- Сітка-подовжувач Magnaplast
- Розширення-сітка відкривається збоку
- Подовжувальна сітка Wavin, оцинкована
- Дерев'яна прибудова
- Кошик Сорплекс
- Кошик CAN
- Оцинковані стійки Wavin