Правила та критерії подання скарг через онлайн-форму
Правила розгляду скарг
- Після подання скарги через форму скарги буде згенеровано номер скарги, який необхідно вказати при зверненні до Центру обслуговування клієнтів. Замовник буде проінформований про процедуру електронною поштою на електронну адресу, вказану у формі.
- Не слід надсилати скарги до розподільчого центру в Теоліні без попереднього звернення до відділу обслуговування клієнтів. Недотримання вищевказаних правил може збільшити час розгляду скарги.
- Важливо: Щодо договорів купівлі-продажу, укладених з 25.12.2014 р. відповідно до ст. 558 § 1 Цивільного кодексу, відповідальність Продавця за гарантією на Товар перед Клієнтом, який не є споживачем, виключається.
- Onninen Sp. z o. не надає жодної гарантії на продані товари. Гарантія надається виробниками товару відповідно до гарантійних умов, зазначених на гарантійних талонах, та їх уповноваженими представниками в Польщі.
Офіційні критерії скарги
- При отриманні замовленого товару клієнт зобов’язаний перевірити фактичний стан товару/вмісту у водія перед тим, як підтвердити отримання товару, підписавши паперову накладну або надавши водієві PIN-код.
- Якщо упаковка пошкоджена або знищена, необхідно обов’язково перевірити в присутності водія, чи товар не пошкоджений і комплектний, і скласти протокол про пошкодження, підписаний клієнтом і водієм. Відсутність письмового звіту про пошкодження може призвести до того, що скарга не буде прийнята.
- У разі доставки через кур'єрську компанію Клієнт зобов'язаний перевірити вміст доставленого товару. Про будь-які порушення необхідно повідомити кур’єру та скласти звіт про пошкодження – у паперовій чи електронній формі – не пізніше ніж протягом 7 днів із дати доставки посилки. Відмова від вищевказаного дії можуть призвести до відмови прийняти скаргу.
- Передбачається, що термін розгляду рекламації становить 14 робочих днів з дати відправлення рекламації Продавцю. У зв'язку з різноманітністю процедур розгляду скарг виробниками, в тому числі і іноземними виробниками, час розгляду скарги в деяких випадках може бути збільшено.
Більше інформації можна знайти в правилах інтернет-магазину Onninen.pl
Скарги крок за кроком
- Скарги щодо відсутності доставки/некомплектного товару/пошкодження:
- Підготувати звіт з водієм під час доставки товару (обов’язково вказати ім’я та номер клієнта, дату, номер накладної, індекс Onninen продукту та кількість товару, на який оскаржується, перевага для розгляду скарги). Протокол підписується клієнтом і водієм.
- Будь ласка, негайно зареєструйте свою скаргу, використовуючи форму скарги нижче.
- У разі пошкодження товару необхідно надати фотодокументацію, що свідчить про пошкодження.
- Нагадуємо:
Підставою для позитивного розгляду рекламації є повний протокол рекламації, складений з водієм в день доставки. - Термін подання рекламації - до 3 робочих днів з моменту доставки.
- Скарги на невідповідність товару замовленню/перевиставку:
- Підготувати звіт з водієм під час доставки товару (обов’язково вказати ім’я та номер клієнта, дату, номер накладної, індекс Onninen продукту та кількість товару, на який оскаржується, перевага для розгляду скарги). Протокол підписується клієнтом і водієм.
- Будь ласка, негайно зареєструйте свою скаргу, використовуючи форму скарги нижче.
- Важливою інформацією буде фотодокументація.
- Про розбіжності в доставці слід повідомляти якнайшвидше після доставки, не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати доставки.
- Скарги на заводські пошкодження:
- Зареєструйте свою скаргу, використовуючи форму скарги нижче.
- Вкажіть точну адресу, за якою знаходиться товар, що рекламується, і вкажіть особу, до якої можна звертатися у разі виникнення додаткових питань.
- Необхідною інформацією є детальний опис несправності та фотодокументація.
- Скарги на пошкодження направляються консультантами COK до служби виробника та розглядаються відповідно до інформації, отриманої від виробника.
- Якщо у вас виникли запитання, використовуйте номер скарги, згенерований після подання скарги через форму, яка підтверджує отримання скарги.