Процедура отримання товарів з використанням електронних накладних (одноразових PIN-кодів)
1. Клієнт, який має адміністративний обліковий запис на веб-сайті www.onninen.pl, вибравши «Так» у пункті згоди на отримання товарів з використанням одноразових PIN-кодів, засвідчує, що:
- Погоджується з процедурою отримання товару за допомогою електронної накладної, тобто одноразового PIN-коду, надісланого компанією Onninen Spółka z o. o. з зареєстрованим офісом у Теоліні на адресу електронної пошти або номер телефону, надані Клієнтом. Для цього Клієнт вказує на веб-сайті www.onninen.pl контактні дані для зв'язку, пов'язаного з отриманням товару за допомогою одноразових PIN-кодів.
- Я підтверджую та погоджуюся з тим, що процедура отримання товарів з використанням одноразових PIN-кодів включає:
- Отримання товарів, доставлених Клієнту, через Onninen Sp. z o. o. (місцевий транспорт Onninen) та
- Видача товарів у пунктах Onninen, коли активовано функцію отримання товарів за допомогою електронних накладних. Onninen повідомить Клієнта про конкретний час активації цієї функції за допомогою контактних даних, які Клієнт надав нам у декларації, з метою надсилання PIN-кодів.
- Ця заява набуває чинності з дати її прийняття Клієнтом та замінює попередню виписку з ПІН-кодом (якщо Клієнт раніше її прийняв).
- Я визнаю та приймаю той факт, що:
- особа, якій було доставлено PIN-код на адресу електронної пошти або номер телефону, надані Клієнтом (залежно від обраного каналу), є особою, уповноваженою Клієнтом отримувати товар;
- Особи, уповноважені Клієнтом отримувати товар шляхом надання PIN-коду, зобов'язані надати для отримання товару одноразовий PIN-код, попередньо надісланий Onninen Spółka z o. o. на вищезазначену адресу електронної пошти або номер телефону (залежно від обраного каналу).
- Я визнаю та погоджуюся з тим, що ненадання одноразового PIN-коду або надання неправильного коду може призвести до відмови у доставці товару з причин, що відносяться до вини Клієнта, і буде розглядатися як несвоєчасне отримання товару.
- Я підтверджую та погоджуюся з тим, що несу відповідальність за надання уповноваженим особам одноразового PIN-коду,
а також за нерозголошення коду стороннім особам. - Підтверджує та погоджується з тим, що надання правильного одноразового PIN-коду під час отримання є достатнім для того, щоб Onninen Spółka z o. o. видала товар з чинністю доставки та зобов'язанням щодо оплати, а кожна особа, яка володіє зазначеним PIN-кодом, буде вважатися особою, уповноваженою отримувати товар від імені Клієнта.
- Я визнаю та погоджуюся з тим, що Onninen має право відмовитися від функціональності отримання товарів за допомогою PIN-коду в майбутньому, зокрема у разі обставин, що не залежать від Компанії (так звані форс-мажори), або змін у використовуваних технічних рішеннях або щодо діяльності Onninen. У такому випадку Onninen повідомить Клієнта про відмову від функціональності отримання товарів за допомогою PIN-коду через канал, зазначений у цій заяві.
2. Якщо Клієнт раніше мав прийняту* декларацію щодо PIN-коду, а тепер приймає цю версію декларації, тоді:
- Клієнт все ще матиме активну функцію отримання товарів з одним PIN-кодом, які ми доставимо йому через Onninen Sp. z o. o. (місцевий транспорт Onninen);
- Крім того, ми розширимо функціональність PIN-коду для Клієнта, включивши особистий забір товарів у пунктах Onninen, якщо ця функція буде активована у нас.
(*) Під прийнятою декларацією розуміється декларація, подана у письмовій формі (на папері), або декларація, прийнята Клієнтом у рамках обслуговування адміністративного облікового запису (головного облікового запису).